برنامه سالانه تدبیر98-99

برنامه سالانه تدبیر98-99

برنامه سالانه تدبیر98-99

برنامه سالانه تدبیر98-99

برنامه سالانه تدبیر98-99

کلمات کلیدی

طرح درس هدیه های آسمانی کلاس پنجم ابتدایی

طرح درس هدیه های آسمانی پنجم ابتدایی

دانلود کاربرگ پیش دبستانی

دانلود برنامه سالانه پیش دبستانی

دانلود طرح تدبیر مدارس ابتدایی

برنامه سالانه تدبیر ابتدایی

نمونه سوالات ضمن خدمت خلاقیت و نوآوری در مدارس

منبع قابل سرچ ضمن خدمت خلاقیت و نوآوری در مدارس

ضمن خدمت خلاقیت و نوآوری در مدارس

سوالات قابل سرچ خلاقیت و نوآوری در مدارس

سوالات خلاقیت و نوآوری در مدارس

سوالات تستی ضمن خدمت خلاقیت و نوآوری در مدارس

سوالات آزمون ضن خدمت خلاقیت و نوآوری در مدارس

سوالات آزمون ضمن خدمت خلاقیت و نوآوری در مدارس

دانلود کاملترین نمونه سوالات ضمن خدمت خلاقیت و نوآوری در مدارس

دانلود نمونه سوالات خلاقیت و نوآوری در مدارس

برنامه سالانه تدبیر 98-99

فایل رایگان زبان انگلیسی عمومی منوچهر جعفری گوهر

زبان انگلیسی عمومی منوچهر جعفری گوهر

دانلود کتاب زبان انگلیسی عمومی منوچهر جعفری گهر

دانلود فایل کتاب زبان عمومی

دانلود رایگان کتاب زبان انگلیسی عمومی منوچهر جعفری گوهر

خرید کتاب زبان انگلیسی عمومی منوچهر جعفری گوهر

pdfکتاب زبان انگلیسی عمومی منوچهار

سوالات رتبه بندی

سوالات تشریحی تبه بندی معلمان

سوالات تبه سه رتبه بندی

سوالات ازمون رتبه بندی

سوالات آزمون رتبه بندی معلمان

سوال و جواب آزمون رتبه بندی

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی پیش دبستانی
برنامه سالانه و تقویم اجرایی پیش دبستانی شامل موارد ذیل می باشد
1-مقدمه و توضیحات ابتدایی برنامه پیش دبستانی
2-قوانین و مقررات پیش دبستانی بصورت کامل
3-طرح واکسینه و چکاپ عمومی قبل پذیرش
4-شروع جداول برنامه سالانه و تقویم اجرایی از مهر تا شهریور
5-نمونه کتبی که در طول سال با بچه های پیش دبستانی کار می شود
6-جدول و برنامه ریزی کامل برای کلاس های فوق برنامه
7-جدول زمان بندی کارگاه های درسی علوم از مهر تا خردا
8-برنامه های دوره ای و مناسبت ها از مهر تا خرداد
9-جدول برنامه کلاس های فوق برنامه اموزشی ثبت نامی
10-جدول برنامه ملاقات با والدین و مربیان
11-جدول زمان بندی میان وعده
12-محتوای واحد کار برنامه های اموزشی از مهر تا خرداد بصورت کامل و دقیق
13-تفاهم نامه مراکز پیش دبستانی
14-فرم جلسات
15 برنامه های اداری

جهت دانلود روی لینک زیر بزنید


دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی
برنامه سالانه و تقویم اجرایی پیش دبستانی شامل موارد ذیل می باشد
1-مقدمه و توضیحات ابتدایی برنامه پیش دبستانی
2-قوانین و مقررات پیش دبستانی بصورت کامل
3-طرح واکسینه و چکاپ عمومی قبل پذیرش
4-شروع جداول برنامه سالانه و تقویم اجرایی از مهر تا شهریور
5-نمونه کتبی که در طول سال با بچه های پیش دبستانی کار می شود
6-جدول و برنامه ریزی کامل برای کلاس های فوق برنامه
7-جدول زمان بندی کارگاه های درسی علوم از مهر تا خردا
8-برنامه های دوره ای و مناسبت ها از مهر تا خرداد
9-جدول برنامه کلاس های فوق برنامه اموزشی ثبت نامی
10-جدول برنامه ملاقات با والدین و مربیان
11-جدول زمان بندی میان وعده
12-محتوای واحد کار برنامه های اموزشی از مهر تا خرداد بصورت کامل و دقیق
13-تفاهم نامه مراکز پیش دبستانی
14-فرم جلسات
15 برنامه های اداری


لینک دانلود فایل


دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی پیش دبستانی
  • مهدیه آهی
  • ۰
  • ۰

دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر97-98 براساس همگام با فرمت ورد و قابل ویرایش

 فایل ورد و قابل ویرایش جهت استفاده بهتر و بیشتر شما مدیر محترم

کاملترین برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر99-98

دانلود برنامه ی سالانه و تقویم اجرایی طرح تدبیر سال تحصیلی99-98

براساس نگارش جدید ویرایش  براساس ساحت های سند تحول

 

دانلود طرح تدبیر براساس ساحت های سند تحول بنیادین ویرایش

طرح تدبیر کامل شده براساس ساحت های سند تحول بنیادین

فرمت فایل ورد و قابل ویرایش تعداد صفحات 82 صفحه بصورت بهم هم پیوسته

 برنامه سالانه(فرم 2) براساس ساحت ها ی سند تحول

جدول خود ارزیابی شماره 6

تقویم اجرایی فرم شماره 3

از آنجا که دستیابی به مراتبی از حیات طیبه غایت تعلیم و تربیت در سند تحول بنیادین می باشد و این مراتب با توجه به ابعاد مختلف وجودی و نیازهای فردی و اجتماعی در شش ساحت طبقه بندی شده است ، در برنامه تدبیر نیز کلیه فعالیت ها و اقدامات مدرسه باید در جهت ساحت های شش گانه و غایت تعلیم و تربیت باشد.
بنابراین تربیت دانش آموزان به صورت جامع و متوازن در تمام ساحت ها با تحقق اهداف دوره تحصیلی دنبال می شود و هدف های دوره تحصیلی ملاک اصلی انجام فعالیت ها و اقدامات در مدرسه خواهد بود. برای انجام نظامند و منسجم امور مدرسه مطابق با سند که درسطوح مختلف زیر نظام هایی را مشخص نموده است نیز باید مدرسه زیر نظام های مختلف و مجموعه فرایند ها را به صورت هدفمند سازماندهی نماید و راهکارهای سند که تعیین کننده ی انواع فعالیت ها و اقدامات خواهند بود را در هر زیر نظام مورد توجه قرار گیرد.
از این رو در جدول ذیل ساحت ها به عنوان مبنای اهداف و ملاک اصلی زیر نظام ، چارچوب نظامند کردن فعالیت ها و راهکارهای سند در نظر گرفته شده است.
این جدول با استفاده از مبانی نظری سند ، راهکارهای سند تحول بنیادین، مصوبه شورای عالی در زمینه اهداف دوره تحصیلی و برنامه های زیر نظام ها تنظیم شده است .تلاش گردیده تا برای مدیران ساعی مدارس مبانی فعالیت ها و اقدامات مهیا شود تا با استفاده از آنها بتوانند متناسب با نیازها ، اولویت ها ، امکانات و منابع و سایر شرایط مدرسه اقدامات مناسبی پیش بینی نماید.

آنچه که در این سه فایل فایل موجود است بصورت خلاصه

توضیحاتی راجع به این بسته

لینک دانلود طرح تدبیر کامل شده و رایگان 98-99

دانلود طرح تدبیر 98-99

برنامه سالانه تدبیر 98-99

  • مهدیه آهی
  • ۰
  • ۰

پکیج کامل طرح تدبیر 99-98

بصورت ورد و قابل ویرایش

متناسب با سایت همگام 99-98

تمامی فرم ها بصورت ورد

برنامه سالانه طرح تدبیر بر اساس ساحت ها

همینک میتوانید مجموعه کامل برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر 99-98بر اساس ساحت ها ( ۶ ساحت ) منطبق با آخرین تغییرات با فرمت فایل ورد و قابل ویرایش نگارش تعداد صفحات فایل ۱۵۰صفحه word را دانلود کنید.

دانلود برنامه تدبیر ۹۸-99

ساحت های شش­گانه تربیتی سند تحول بنیادین

ساحت در لغت نامه فارسی معین  به معنای خانه ، درگاه وآستانه آمده است ولی مقصود از ساحت در حوزه  تعلیم وتربیت، محدوده ودامنه ی خاصی است که مجموعه ای از رفتارها وفعالیت های تعلیم وتربیت در آن حوزه ودامنه قرار می گیرد. انسان موجودی دارای ابعاد وساحت های مختلف است، از بینش ها ، گرایش ها وتوانایی های مختلف برخوردار است وبا دیگر موجودات جهان ارتباط غایی دارد واز آنها تاثیر می پذیرد وبر آنها تاثیر می گذارد..

هنگامی که از تعلیم وتربیت سخن می گوییم ، در واقع از نوعی از قابلیت ها وظرفیت ها یی سخن می گوییم که در ابعاد مختلف روح وبدن انسان قرار دارند وانسان برای رسیدن به کمال مطلوب خود نیازمند آن است که با یاری دیگران آن ها را به فعلیت برساند یا آنها را تصحیح  ، تعدیل ، تقویت وهدایت کند.

بنابراین تعلیم وتربیت دارای حوزه های مختلفی است ، حوزه هایی که در آن نیازهای مشترک هم عرض انسانها قرار گرفته است اصطلاح ( ساحت های تربیتی )به کار گرفته می شود

۱- ساحت تربیتی اعتقادی، عبادی و اخلاقی

– پذیرش آزادانه و آگاهانه دین اسلام

– تلاش مداوم جهت ارتقای ابعاد معنوی وجودی خویش و دیگران از طریق برقراری ارتباط با خداوند (عبادت و تقید به احکام دینی) و دعوت سایرین به دینداری و اخلاق مداری -خود شناسی و دیگرشناسی برای پاسخ­گویی مسئولانه به نیازها، محدودیت­ها و پیشرفت ظرفیت­های وجودی خویش و دیگران.

– تلاش پیوسته برای حضور مؤثر و سازنده دین و اخلاق در تمام ابعاد فردی و اجتماعی

۲- ساحت تربیت اقتصادی و حرفه­ای

– تدبیر امر معاش و زندگی اقتصادی با درک موقعیت اقتصادی خود و جامعه و تلاش برای بهبود پیوستۀ آن

– درک و فهم مسائل اقتصادی خود و جامعه (در زمینه تاریخی، فرهنگی و اجتماعی)

– تلاش فردی و جمعی برای تحقق غنا، کفاف، عمران، رشد و استقلال اقتصادی، حفظ و پیشرفت ثروت ملی، افزایش بهره­وری، تأمین رفاه عمومی و بسط عدالت اقتصادی و شناسایی عوامل فقر، فساد و تبعیض و تلاش جهت مقابله با آن­ها در سطح ملی و جهانی در جهت تشکیل جامعۀ صالح و پیشرفت مداوم آن، براساس نظام معیار اسلامی.

۳- ساحت تربیت علمی و فناوری

– شناخت و بهره­ گیری از نتایج تجارب متراکم بشری در حوزۀ علم و فناوری براساس نظام معیار اسلامی

– بهره­ گیری و ارزیابی از یافته­های علمی و فناورانه و ایجاد خلاقیت و نوآوری در آن­ها جهت کشف صورت­های جدید واقعیت یا خلق روش­ها و ابزارهای نوین برای وصول به اهداف متعالی در چهارچوب نظام معیار اسلامی

– برنامه­ ریزی و اجرای آگاهانه فعالیت­های علمی پژوهشی برای دست­یابی خود و جامعه به آیندۀ مطلوب بر مبنای نظام معیار اسلامی

– برقراری ارتباط سازنده با طبیعت از طریق شناخت و استفاده از طبیعت با هدف تکریم، تسخیر، آبادانی و آموختن از آن برای ایفای نقش سازنده در فعالیت­های علمی

۴- ساحت تربیت اجتماعی و سیاسی

– باز شناسی، حفظ و اصلاح آداب، رسوم، هنجارها و ارزش­های جامعه در پرتو نظام معیار اسلامی؛

– درک مناسب موقعیت اجتماعی و سیاسی خود و جامعه و مواجه ی خردمندانه یا تحولات اجتماعی و سیاسی براساس نظام معیار اسلامی

– توسعه آزادی و مرتبه وجودی خویش و دیگران در پرتو درک و اصلاح موقعیت اجتماعی خود و دیگران (اعضای خانواده، خویشاوندان، دوستان، همسایگان، همکاران و همشهریان و هموطنان و … )

– برقراری رابطه سازنده و مناسب با ایشان بر اساس نظام معیار اسلامی و کسب صفاتی جمعی نظیر احسان، مهرورزی، انصاف، خیرخواهی، بردباری، وفاق، همدلی و مسالمت‌جویی

– آمادگی جهت تشکیل خانواده و حفظ و تداوم آن به مثابۀ مهم­ترین نهاد تحقق بخش جامعۀ صالح براساس ارزش­های نظام معیار اسلامی

– تعامل شایسته با نهاد دولت و سایر نهادهای مدنی و سیاسی و کسب شایستگی­هایی نظیر رعایت قانون، مسئولیت­ پذیری، مشارکت اجتماعی و سیاسی و پاسداشت ارزش­های اجتماعی در جهت شکل‌گیری جامعۀ صالح و پیشرفت مداوم آن براساس نظام معیار اسلامی؛

– بازشناسی فرهنگ و تمدن اسلامی

– مشارکت جمعی مؤثر در حیات اجتماعی و سیاسی با رعایت اصول

۵- ساحت تربیت زیستی و بدنی

– درک ویژگی­های زیستی خود و پاسخ­گویی مسئولانه به نیازهای جسمی و روانی خویش

– تلاش پیوسته جهت حفظ و ارتقای سلامت و بهداشت جسمی و روانی خود و دیگران بر اساس نظام معیار اسلامی؛

– بصیرت نسبت به سبک زندگی انتخاب شده و ارزیابی پیامدهای آن دربارۀ خود، جامعه و طبیعت براساس نظام معیار اسلامی؛

– تلاش فردی و جمعی برای حفظ و ارتقای سلامت و ایمنی افراد جامعه در سطح محلی، ملی و جهانی براسای نظام معیار اسلامی؛

– کوشش مداوم فردی و جمعی برای حفاظت از محیط زیست و احترام به طبیعت بر اساس نظام معیار اسلامی؛

۶- ساحت تربیت زیبایی شناختی و هنری

– درک معنای پدیده­ ها و هدف رویدادهای طبیعت / هستی برای دست­یابی به درک کلی از جهان هستی و جایگاه خویش در آن بر اساس نظام معیار اسلامی ؛

– رمزگشایی و رمز گردانی از پدیده­ های آشکار و پنهان طبیعت / هستی و ابراز آن به زبان هنری  ؛

– درک زیبایی­های جهان و آفرینش به منزلۀ مظاهر جمال و کمال الهی و ارتقای ذائقه زیباشناسانۀ خود؛

– بهره­ گیری از قدرت تخیل خود در خلق آثار هنری با هدف حفظ تعالی میراث هنری در سطح ملی و جهانی .

در ادامه بصورت تیتر وار با برخی از فایلا های جانبی همراه بسته برنامه سالانه مدارس بر اساس طرح تدبیر ۹۷-۹۸ آشنا میشوید .

آنچه در این مجموعه مشاهده می کنیم عبارتند از:

  • کلیات اسناد فرادستی
  • چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ هجری شمسی
  • متن سیاست های کلی نظام اداری
  • ماده ۱۹قانون برنامه ی پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران(۱۳۹۴-۱۳۹۰)
  • سیاست های کلی ایجادتحول درنظام آموزش و پرورش
  • معرفی آموزشگاه
  • معرفی فضای فیزیکی آموزشگاه
  • چارت آموزشگاه
  • معرفی همکاران
  • برنامه کلاسی
  • معرفی شورای مدرسه
  • معرفی شورای مالی مدرسه
  • معرفی انجمن اولیا
  • جلسات آموزش خانواده
  • معرفی شورای معلمان
  • طرح و برنامه های سال جاری
  • تقویم اجرایی آموزشگاه
  • برنامه های غیر قابل پیش بینی
  • بازدیدهای آموزشگاه

 

لینک دانلود پکیج طرح تدبیر 98-99


دانلود طرح تدبیر 98-99

دانلود طرح تدبیر 98-99

  • مهدیه آهی
  • ۰
  • ۰

ساحت های شش­ گانه تربیتی سند تحول بنیادین  1398

ساحت در لغت نامه فارسی معین  به معنای خانه ، درگاه وآستانه آمده است ولی مقصود از ساحت در حوزه  تعلیم وتربیت، محدوده ودامنه ی خاصی است که مجموعه ای از رفتارها وفعالیت های تعلیم وتربیت در آن حوزه ودامنه قرار می گیرد. انسان موجودی دارای ابعاد وساحت های مختلف است، از بینش ها ، گرایش ها وتوانایی های مختلف برخوردار است وبا دیگر موجودات جهان ارتباط غایی دارد واز آنها تاثیر می پذیرد وبر آنها تاثیر می گذارد..

هنگامی که از تعلیم وتربیت سخن می گوییم ، در واقع از نوعی از قابلیت ها وظرفیت ها یی سخن می گوییم که در ابعاد مختلف روح وبدن انسان قرار دارند وانسان برای رسیدن به کمال مطلوب خود نیازمند آن است که با یاری دیگران آن ها را به فعلیت برساند یا آنها را تصحیح  ، تعدیل ، تقویت وهدایت کند.

بنابراین تعلیم وتربیت دارای حوزه های مختلفی است ، حوزه هایی که در آن نیازهای مشترک هم عرض انسانها قرار گرفته است اصطلاح ( ساحت های تربیتی )به کار گرفته می شود

۱- ساحت تربیتی اعتقادی، عبادی و اخلاقی

– پذیرش آزادانه و آگاهانه دین اسلام

– تلاش مداوم جهت ارتقای ابعاد معنوی وجودی خویش و دیگران از طریق برقراری ارتباط با خداوند (عبادت و تقید به احکام دینی) و دعوت سایرین به دینداری و اخلاق مداری -خود شناسی و دیگرشناسی برای پاسخ­گویی مسئولانه به نیازها، محدودیت­ها و پیشرفت ظرفیت­های وجودی خویش و دیگران.

– تلاش پیوسته برای حضور مؤثر و سازنده دین و اخلاق در تمام ابعاد فردی و اجتماعی

۲- ساحت تربیت اقتصادی و حرفه­ای

– تدبیر امر معاش و زندگی اقتصادی با درک موقعیت اقتصادی خود و جامعه و تلاش برای بهبود پیوستۀ آن

– درک و فهم مسائل اقتصادی خود و جامعه (در زمینه تاریخی، فرهنگی و اجتماعی)

– تلاش فردی و جمعی برای تحقق غنا، کفاف، عمران، رشد و استقلال اقتصادی، حفظ و پیشرفت ثروت ملی، افزایش بهره­وری، تأمین رفاه عمومی و بسط عدالت اقتصادی و شناسایی عوامل فقر، فساد و تبعیض و تلاش جهت مقابله با آن­ها در سطح ملی و جهانی در جهت تشکیل جامعۀ صالح و پیشرفت مداوم آن، براساس نظام معیار اسلامی.

۳- ساحت تربیت علمی و فناوری

– شناخت و بهره­ گیری از نتایج تجارب متراکم بشری در حوزۀ علم و فناوری براساس نظام معیار اسلامی

– بهره­ گیری و ارزیابی از یافته­های علمی و فناورانه و ایجاد خلاقیت و نوآوری در آن­ها جهت کشف صورت­های جدید واقعیت یا خلق روش­ها و ابزارهای نوین برای وصول به اهداف متعالی در چهارچوب نظام معیار اسلامی

– برنامه­ ریزی و اجرای آگاهانه فعالیت­های علمی پژوهشی برای دست­یابی خود و جامعه به آیندۀ مطلوب بر مبنای نظام معیار اسلامی

– برقراری ارتباط سازنده با طبیعت از طریق شناخت و استفاده از طبیعت با هدف تکریم، تسخیر، آبادانی و آموختن از آن برای ایفای نقش سازنده در فعالیت­های علمی

۴- ساحت تربیت اجتماعی و سیاسی

– باز شناسی، حفظ و اصلاح آداب، رسوم، هنجارها و ارزش­های جامعه در پرتو نظام معیار اسلامی؛

– درک مناسب موقعیت اجتماعی و سیاسی خود و جامعه و مواجه ی خردمندانه یا تحولات اجتماعی و سیاسی براساس نظام معیار اسلامی

– توسعه آزادی و مرتبه وجودی خویش و دیگران در پرتو درک و اصلاح موقعیت اجتماعی خود و دیگران (اعضای خانواده، خویشاوندان، دوستان، همسایگان، همکاران و همشهریان و هموطنان و … )

– برقراری رابطه سازنده و مناسب با ایشان بر اساس نظام معیار اسلامی و کسب صفاتی جمعی نظیر احسان، مهرورزی، انصاف، خیرخواهی، بردباری، وفاق، همدلی و مسالمت‌جویی

– آمادگی جهت تشکیل خانواده و حفظ و تداوم آن به مثابۀ مهم­ترین نهاد تحقق بخش جامعۀ صالح براساس ارزش­های نظام معیار اسلامی

– تعامل شایسته با نهاد دولت و سایر نهادهای مدنی و سیاسی و کسب شایستگی­هایی نظیر رعایت قانون، مسئولیت­ پذیری، مشارکت اجتماعی و سیاسی و پاسداشت ارزش­های اجتماعی در جهت شکل‌گیری جامعۀ صالح و پیشرفت مداوم آن براساس نظام معیار اسلامی؛

– بازشناسی فرهنگ و تمدن اسلامی

– مشارکت جمعی مؤثر در حیات اجتماعی و سیاسی با رعایت اصول

۵- ساحت تربیت زیستی و بدنی

– درک ویژگی­های زیستی خود و پاسخ­گویی مسئولانه به نیازهای جسمی و روانی خویش

– تلاش پیوسته جهت حفظ و ارتقای سلامت و بهداشت جسمی و روانی خود و دیگران بر اساس نظام معیار اسلامی؛

– بصیرت نسبت به سبک زندگی انتخاب شده و ارزیابی پیامدهای آن دربارۀ خود، جامعه و طبیعت براساس نظام معیار اسلامی؛

– تلاش فردی و جمعی برای حفظ و ارتقای سلامت و ایمنی افراد جامعه در سطح محلی، ملی و جهانی براسای نظام معیار اسلامی؛

– کوشش مداوم فردی و جمعی برای حفاظت از محیط زیست و احترام به طبیعت بر اساس نظام معیار اسلامی؛

۶- ساحت تربیت زیبایی شناختی و هنری

– درک معنای پدیده­ ها و هدف رویدادهای طبیعت / هستی برای دست­یابی به درک کلی از جهان هستی و جایگاه خویش در آن بر اساس نظام معیار اسلامی ؛

– رمزگشایی و رمز گردانی از پدیده­ های آشکار و پنهان طبیعت / هستی و ابراز آن به زبان هنری  ؛

– درک زیبایی­های جهان و آفرینش به منزلۀ مظاهر جمال و کمال الهی و ارتقای ذائقه زیباشناسانۀ خود؛

– بهره­ گیری از قدرت تخیل خود در خلق آثار هنری با هدف حفظ تعالی میراث هنری در سطح ملی و جهانی .

توضیحاتی راجع به این بسته

لینک دانلود طرح تدبیر 98-99

دانلود طرح تدبیر 98-99

دانلود طرح تدبیر 98-99

  • مهدیه آهی
  • ۰
  • ۰

دانلود برنامه ی سالانه و تقویم اجرایی کامل شده تدبیر سال تحصیلی 1398-1399

براساس نگارش جدید ویرایش  براساس ساحت های سند تحول بنیادین

فرمت فایل word و قابل ویرایش(متناسب با تکمیل در سایت همگام)

کامل شده براساس ساحت های سند تحول بنیادین برنامه سالانه(فرم 2)

جدول خود ارزیابی (فرم 6)تقویم اجرایی (فرم3) تعداد صفحات) 100 صفحه قابل ویرایش

توضیحاتی راجع به این بسته

چند تصویر نمونه از محیط برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر ۹۸

 


 


لینک دانلود طرح تدبیر 98-99


دانلود طرح تدبیر 98-99

دانلود طرح تدبیر 98-99

  • مهدیه آهی